mammaledig!

Sitter nu i kö hos Försäkringskassan. Känns som man är anställd både som mamma å sekriterare. Men smällar man får ta när man är hemma. BÄttre jag gör sånt här än Peter gör de från jobbet. 

Idag anmälde jag oss till babysim. v 11 börjar vi så de trorjag ska bli kul. Än så länge tycker hon om att bada så varje tisdag kl 11 kommer vi vara på Lögarängen å plaska:)

Nu är helgen slut. haft lite besök hemma. Peters mamma å pappa var här med några släktingar till dem. Sen va vi hem till mamma å Toni å åt lite mat. I söndags körde vi lunch på Tusen och en natt sen shopping på det. Så skönt att bara gå å strösa på stan hela familjen. Sen blev de fika hos Peters syster. Och avslutade kvällen med kebatallrik och kebabrulle. Inge matlagning på hela söndagen:) underbart.

nej nu ska jag slänga mig i soffan å kolla på tv:)

ha en bra dag!

kramar sofia och julia

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad roligt med babysim!! kram på er!

2009-01-20 @ 00:33:46
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0