kallt!

svårt att klä sig när de är så här kallt ute. Inte så att man vill ta en lång promenad, men man vill ju röra på sig ändå.

Denna vecka har vi vart å hälsa på mitt jobb. Hade pensions fika för Ingrid. När jag satt där började jag räka efter hur många år jag har kvart att jobba. *suck* många är de. Ska bli roligt att se hur många jobba man kommer att ha haft när man går i pension, eller kommer man vara kvar där man jobbar nu?

Idag är de frdag. Skönt med helg även fast man går hemma om dagarna. Jag förstår inte att veckorna går så fort, känns inte så man hinner med något. ute å promenad sen äter å kollar lite på tv å vilar sen är de kväll. De här året kommer går fort känns de som. Julia har redan blivit står tycker man å större kommer hon bli. 

nej nu måste jag ta reda på tvätten. Håller på att tvätta.

ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0