v.48

6 dagar kvar till första advent, snön har kommit. Jag kan inte fatta det. De är så mysigt nu när man tittar ut å de snöar. Jag blir så glad :)
Hoppas december månad kommer gå fort, november känns så lång å tråkig. På onsdag ska jag fixa sista julklappen så då blir allt klart. Lika bra att vara ute i god tid. MAn har ju lite svårt att planera nu.

Nu är jag i vecka 37 (går 40 veckor). jag läste att man räknas som full gången nu. har annars 3 veckor kvar tills e är beräknat (13/12) så nu ska de bli spännande å se. Kommer verkligen bli en överaskninga. Jag har iallafall börja fått lite förvärkar å lite sammandragningar. Magen blir alldeles hård å spänd. Men vill bara säga att nu är toan min bästa vän. Jag tycker att jag springer hela tiden, Skit jobbigt att sova när man vaknar flera gånger om natten för att man känner sig kissnödig. Nu går man bra å peppar sig själv att de inte är långt kvar. Så spenningen är olidlig. Nu börjar vi gissa lite på datum. Peter tror att de blir till helgen. Jag tror att de blir i början av december v.49 (va först beräknat till 3/12). Toni han har sagt att den kommer före jul men säger inge datum. Peters farfar tror 15/12. så nu är de bara att vänta å se. =) ska nu hoppa in i duschen, å sen städa, damma, damsuga, torka golven. Så har man de klart tills söndag. :) jag har hört att de är bra att städa å springa i trappor. så idag blir de städa å torsdag springa på stan i alla tappor.=)

ha de bra till senare. =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Då gissar jag på att det är en Tjej (nämligen drömt det!)och att hon kommer den 5 dec! Kram!

2008-11-24 @ 17:01:03
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: catta zackrisson

Jag tror att det blir en liten Lucia eller kanske en pepparkaksgubbe,den kommer nog natten till 13dec.

Kram på dig!!!

2008-11-27 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0