v.46

Jag har redan köpt klart alla julklappar. Så här tidig har jag aldrig varit, men skönt att ha de avklarat. Då vet man att man inte behöver trängas på affärerna å gå på stan i timmar för att komma på något att köpa.

Ikväll ska jag å Peter åka in till sjukhuset å kolla på bildspel från förlossningen å avdelningarna. NU börjar man känna att de snart är dax. Måste snart packa väskan som ska med så man slipper yra om kring innan man ska åka in till förlossningen. De känns lite läskigt när man inte rikitgt vet hur allt går till. Vi vet bara att vi ska ringa in om värkarna börjar komma. Å hur vet kag till 100% att de är en värk man får. När vattnet går, kommer de vara precis som om man skulle kissa på sig eller blir de mer som ett vatten fall som kommer ner mellan låren?? De är lite pirrigt när man inte vet hur de kommer gå till. Men jag lovar ni kommer får veta efteråt.

Va till barnmorskan i måndags. Allt ser bra ut. Huvudet har lagt sig till rätta men har en liten bit kvar som den kan sjunka ner. Så av den slutsatten så tror jag att de kan komma när som helst. Den ligger ju lixom i start gropen. Så bara börja springa i troppor, gunnga å städa för att få igång de..:) tur så har vi trappor i huste.;)

nej nu ska jag baka lite chocklad bollar. Får gäster på lördag. 22 st som kommer å fikar. Stor släkt har man fått...

ha de toppen!

kramar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Sofia! Änligen hittade jag din blogg igen, alla min afavortier försvann när vi installera om datorn! Bara en månad kvar nu! Tyckte jag just fick veta att di var med barn:) Hoppas allt går bra! Ha en bra födelsedag föresten, gissar att det är till den chokladbollarna är till?=) Kram /Evelina!

2008-11-12 @ 13:52:23
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: rebecca

Va skönt att vara klar med julklapparna, för du kommer ju säkert ha fullt upp dagarna innan ändå :-)

Tänk snart är det dags! Ladda lugnt nu så höres vi! Grattis i förskott :-) Kramelikram

2008-11-12 @ 14:27:29
Postat av: jenny

Kikar in och ser att du uppdaterat lite nu. =) Ha en toppen helg

2008-11-14 @ 16:50:53
URL: http://metrobloggen.se/jenny.ekstrom
Postat av: catta zackrisson

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag. Tänk att snart är det dags för dig att bli mamma,jag önskar er lycka till. Man kanske får komma och hälsa på när underverket har anlent sköt om er. KRAM!!

2008-11-14 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0