uppdatering..

efter flera veckors frånvaro..

vad har jag gjort då dessa veckor??

jobbat
varit på kalas
slappat
träffat vänner
tränat
utomlandsresa:)

i Fredags morse kom jag hem.. Har varit på Kreta en vecka med Mamma å Lille syster Emma. Å den resan satt inte fel, efter flera veckor trötthet och nersträmd het så åkte vi. NU känner jag mig laddad för en ny arbetsvecka. Längtar verkligen efter att få jobba, komma tillbaka till verkligenheten.

Hur va resan då??

Vart och bra väder nästan hela veckan hade mulet och väldigt mycket blåst i tre dagar (måndag, tisdag, onsdag) (vi var där från trosdag till torsdag). Så måndagen åkte vi in till chania och gick runt å titta lite. Vi skulle vara lite kulturella så vi gik ut på en pir kan man väl säga att det där och där mitt ute på havet så träffa vi Larsson å Ida. Världen är bra liten. Av alla ställen så träffar vi dom där. LIte chockade blev vi. INgen av oss visste att vi skulle åka iväg så va lite små kul. Sen har det bara varit sola och bada men även lite för mycket sov av.
våra dagar på Kreta såg ut så här:
09:00 klockan ringde gick upp å åt rulle
10:30 låg på stranden skulle sola och bada
14:00 gick till hotellet och tog en liten lunch
15:30 gick tillbaka till stranden och sola en stund sen vid 18:00 tiden så vakna man upp av att de bröja bli lite kallt då hade solen gått i måln så man börja frusa. Då börja vi packa ihopp och gick upp till hotellet för en skön dusch å sedan blev det att gå på stan en stund.
Snacka om semster innga måste eller någonting.

Men nu är det skönt att vara hemma å komma tillbaka till verkligeheten. =)

hur har dagen idag vartit?

Skön bara slappat, igår blev det en krogen runda med cicci. kul va de faktikst va skit längesen man vart ut så blev verkligen kul igår.. :) tråkigt bara att de va lite folk som var ute men men så är det ibland.

Nej nu ska jag gå å fixa matlåda tills imorn:)

föresten. GRATTIS becca att ni kommer gå upp en serie och va kul att ni har hittat en lägenhet:)

ha de bra allesammans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0