Oktober

månad är snart slut.. förstår inte var dagarna har tagit vägen..

Veckan som varit...

jobbat som vanligt, har även hunnit med lite träning denna vecka å de va så otroligt skönt. Bara glömma alla bekymmer och få tortera kroppen lite. helt underbart.
Träffade även becca nere på stan. Gick en shopping runda men hitt aingen som ja fastna för så gick hem tomhänt.
Har även haft besök av en som pratat om sparande till pensionen och alla försäkringar jag har genom jobbet. Snacka om att man börjar känna sig gammal. Fyller snart 21 å får redan börja pensionspara. men men kanske man lever flott när man slutar jobba... eller inte.. får väl se

På  tal om att fylla år. Fattar inte att de snart va ett år sen jag hade festen för jag fyllde 20 å nu ska man snart fira sig för man fyller 21. Häner inte riktigt med vad gör man med all tid. Snart vaknar man nog upp å kollar sig i spegeln och man är 50. :S

Nej men hade en tanke på om vi skulle tra ihopp gänget som var här när vi skulle ner till vattendraget. Drick lite köra galenpanna och knäppa kort å äta nå gott sen kanske fara ut på krogen så jag får ragga lite..;) börjar nästan känna mig desperat.. HAHA nej då de gör jag inte..

nej nu ska jag slänga mig i soffan å glo lite på tv sen kanske åka iväg å träna..

ha en toppen vecka.. kram kram
'

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lätt att vi får göra det!! Supa och ragga åt dig :D :D

2007-10-21 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0