Äntligen!

Dax för lite uppdateringe kanske! Inte skrivit nå på en hel månad. Kanske mer? Så vad har hänt då??

En rätt sån stor förändring! Äntligen har jag hittat honom.:) jag är så lycklig och kär. Trodde alrig att de rätte skulle dyka upp. MEn när man minst anara det så dyker dom upp. Allt känns så otroligt bra å det klickade på en gång:) Kan bara inte sluta ha ett leende på mina läppar. Allt känns så mycket bättre, finns inga motgångar just nu:)

Nu står jag på jobbet. kl peckar på 17:15 slutar 21:00, många timmar kvar. Men vad gör man inte för de extra pengar man kan få in.:) men börjar känna mig trött. HAr nämligen varit på jobbet sen 07:00 idag.. :S

Men just nu ser jag vara pengar framför ögonen så då går allt bra.. Nej nu ska jag fokusera på mitt arbete!

ha de toppen!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så härligt när du är glad:)

2007-12-03 @ 16:31:14
URL: http://www.elin-pip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0