tiden går!

oj oj på fredag tar syrran studenten.. fattar inte att skolorna slutar nu. Sommarlov va ju länge sen man hade. *suck* tänk å vara ledig i två månader eller va de nu blir kanske tio veckor? jaja men skönt skulle det vara iaf. Men har ju iaf min två veckors semester snart. längtar verkligen.

Nu har man gått från byfåne till stor stads brud. hehe nej då men flytten är avklarad och jag bor nu i västerås. Helt underbart. cykla till jobbet å träna på friskis å även traska ner på stan för en shopping tur. ojoj kan inte bli bättre. Men framför allt ingen granne känner mig och jag känner ingen.

Har ju märkt att man kommer får mycke snyggt att titta på. Bor precis ovanför gideonsbergs grillen å har märkt att de finns mycke snyggt som kommer å käkar här. Härligt att sitta på balkongen.


Nej har nu precis kommit hem från ett gym pass från friskis så nu blir det till att käka mat.


ta de lungt med firandet imorngon på nationaldagen. gör inget jag inte skulle göra.


ha de super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0