Tisdag!

Nu är nästan tisdagen avklarad!
Idag har det blivit slappdag, eller inte hela dagen, städa på jobbet så de är ajg stålt över. Nu sitter jag hemma med massor av skivor som ja kopierar in på datorn. För det är dax att fixa nyss program. Skulle behöva ha de klart denna vecka för att sedan kunna hoppa ner i vatten på jobbet å försöka sig på det. Men ska jag vara ärlig har jag ingen lust. NEj för ingenting är roligt denna vecka trött å känner mig allmänt sliten och det beror ju på det roliga vi har en gåmg i månaden (tjejer pratar jag om) VARFÖR kan inte killarna ha de. MAn är lätt irriterad och känner sig allmänt fet, stor och äcklig. Inte gick jag å tränade idag heller men men så är det ju. Får ta i desst hårdare imorn. Ska ta ett spining pass sedan blir det gymmet efter det tror ja. SKÖNT, är nog det som har fattats denna vecka, ett härlig tränings pass.

Måste ju bara säga det att dom gjorde ju bra låtar på 70-80 talet. Kanon har hittat många härliga bitar:) Tror jag kör på lite äldre musik till detta pass så trött på "våran musik" den är ju nästan söner spelad. Och jag vet att de som ligger i vattnet och nstan ser ut som grodor kommer tycka om det, det finn singe bättre när dom kliver upp ur vattnet och säger att passet är bra! Men man får ju höra väldigt mycket negativt om passen oxå. Om dom bara visst hur svårt det är och hur mycket tid man lägger ner på att göra pass. Vi har skrivit upp tiden och de kommer nog bli upp mot en hel arbetsdag. Först ska man hitta musik man gillar sen blir det att ta puls på dom så det inte går förfort. Sen är det att bränna ner den på en skiva. Sen kommer det som är jobbigast hitta på övningar till den. *SUCK* gäller att låta fantasin flöda men det är lite trökt när man väl sitter där men har väl lite övningar i huvudet. Sen kommer den roliga biten. Hoppa i vattnet och testa det. Men kan ju säga att det är långt dit för min del nu. Helene på jobbet har väl nästan gjort klart sina pass. Måste verkligen lägga ner tid på det här nu. Men tänkt på i helgen eller nå. Hade tänkt fixat musiken på fredag. Sen blir det måndag som man får hitta på övningar. sen är det ju nästan färdigt.
Tänk om det fanns de som bara satt å gjorde vatten pass. :)

nej nu måste jag lyssna klart på låtarna.

ha de toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0