tillbaka på jobbet!

De två veckor jag har varit ledig nu har gått så fort så man knappt hunnit fatta att man varit ledig!
Det här är nog den bästa ledigheten jag haft, de tråkiga är att vi inte varit lediga tillsammans något:( Men har ju överlevt ledigheten ändå.
Idag är det tisdag. Andra dagen på jobbet, snacka om att det var segt att gå upp imorse har nog inte legat å dragit mig så här länge på flera år, men tack vare rix fm så kom man igång tillslut.
Nu sitter jag i träningshallen å tittar på när alla patienter tränar. Dom jobbar på väldigt bra. Ma skulle ju själv oxå träna lite mer än vad man gör. Om jag orkar när jag kommer hem så ska jag faktiskt ut å gå. Ska ju vara jätte bra att gå 30 min om dagen, enligt alla tidningar, så man kanske ska nappa eller så sätter man sig emot de å lägger sig i soffan å tar en liten tupplur.=)

Ikväll blir det tidigt. Blev rätt sent igår. Kan verkligen inte sova. Inatt så va nattpatrullen till grannen å gapa, han bor snett under mig men lät som dom stog i mitt tv rum å prata. SNÄLLA ni behöver väl inte gapa till människan. LOvar att det går lika bra att stå nära personen och prata TYDLIGT.

klockan är nu 9:45 känns som det kommer bli en seg dag. Känner att huvudvärken kommer ploppa upp snart *suck*. Bara sex timmar kvar av denna arbetsdag sedan tre dagar att gå upp tidigt sen är det helg å man får sova lite längre på morgonen! SKÖÖNT längtar som bara fan!
Men i helgen då!? vad ska man hitta på? Daniel åker bort med grabbarna i en vecka nu. Men då kanske vi tjejer kan hitta på nåt när grabbarna är bort?? får höra mig för hur det blir till helgen!

Till alla er som har semester kvar! Hoppas ni får bättre väder än detta som är nu!

Många stora sommar kramar!


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Hej Hej! Klart vi ska hitta på nåt. Jag o Rebecca snackade om att kanske festa lite på lördag. Antar att hon återkommer till dig om vad som händer. Ha d gött och överlev första arbetsveckan nu. KRAM

2007-07-24 @ 20:12:01
URL: http://pinkscythe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0