Måndag!

vad jag ogillar måndagar! Upp tidigt och sedan gå till jobbet. Men gillar fredagar gör jag du börjar man halv åtta sen slutar man två! TOPPEN!

På måndagar brukar jag ha tränings dag. Men icke idag. hade kollat på internet att de skulle vara ett pass 17:30 men kolla helt galet så det fanns inget då som jag skulle gå utan det va imorn 17:30 oj oj. Åkte ner till optikern istället och kolla ut nya bågar! har haft söner mina så tur så hade man försäkring på dom :) Man är ju duktig. Undrar hur jag lyckas med allt alltså! Finns det någon klantigare människa än mig! råka ha ner glasögonen på golvet i all stress såg dom inte så då blev det att ja trampade på dom. OjOj! Typiskt mig. men det positiva med det hela är att jag nu får nya eller får och får men får hjälp med betalningen av en stor del till glasögonen!

Jag vill bara upplysa er om att de bara är 4 dagar kvar tills det är fredag! FAN VA NICE. sen på lördag så kommer Daniel å gänget hem. KUL.
Trodde inte jag skulle längta så här mycket men det gör jag! Sen är ju den stora frågan on han har längtat efter mig!? vill verkligen att den här veckan ska gå fort. Men tror att den kommer göra det! Imorn jobbar jag till typ fem sen hem åka å träna till 18:30 sen går det bort typ en och en halv timme där sen ska man duscha å fixa här hemma sen är det ju säng dax sen onsdag jobbar jag till typ fyra sen är det träna, lika så torsdag. fredag slutar jag två sen ska jag ner på stan å fixa 30-års present till min morbro och sen är det tvättstugan, hur kan man vara så dum att man tar den en fredags kväll! MÅste ju har sett fel. Men tänkte passa på att städa lägenheten då oxå. Sen under veckan ska jag åka ner till Optikern och fixa glasögenen. Massa papper som ska fixas från försäkringen sen blir det väl syns undersökning. Tänkte om man hinner fixa det imorn efter jobbet och före träningen.
Ursch det är så svårt att väja bågar blev inte alls som jag hade tänkt mig men dom här fastnade jag för på en gång och då känns det som man ska ta dom! Tror inte att det är bra och stå och vela bir nog bara fel då. Det kändes rätt på en gång när jag testa dom men tog bara sådär en timma innan vi hitta dom. Vilken ljungel av bågar säger jag bara. Tur så finns det proffs som jobbar där. Tack Åsa för hjälpen! 

Kan ni tänka er att solen har tittat fram idag. Helt otroligt är sommaren på väg hit nu? Kul för som som har sen semester fast för en annan som jobbar så tycker man ju inte att det är så kul. Men tur så har man ju helgerna fria så man kan spendera dom på stranden! 
Men detta är nog första året i hela mitt liv som jag inte badat. Kommer det bli något dopp detta år? Pratar då om utomhus bad eller i en sjö. För badat har jag gjort på jobbet och sen i badkaret men de kan man ju inte räka med!  Man får ju skämmas. När det fina vädret varit framme har ja legat i soffan och plöjt igenom en bok faktikst och det är jag stålt över för jag har bara läst ut, ja nu blir det 3 böcker i hela mitt liv. Inte ens i skolan läste jag ut en bok. Känner mig stålt! Boken som fick den stora äran att bli läst av mig heter På andra sidan Venus. Den kan jag rekomendera. Fick den genom Hennes tidningen ( lite reklam) :) 
jaha nu har klockan  slagit 19:30. Jag satt mig här framför datorn för att jag skulle göra skiva till vatten gymnastiken på jobbet men kom på att jag tog inte med någon skiva hem från jobbet så blev lite svårt att fixa detta då hamna jag här! känns  som jag inte kan sluta skriva. Seg i starten är jag men när man väl kommer igång så kan man inte sluta, stort tack till denna person som kom på blogg!

nej nu måste jag sluta måste fixa lite grjer te x duscha och diska, fixa matdosa till imorn1 suck bara jobbiga saker inte duscha iaf så jävla skönt . En bra uppfining:)

nej nu ska jag dra! ha de toppen

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0