Måndag!

Ännu en måndag... detta liv består bara av måndagar och  fredags eftermiddagar..  vad gör man med dagarna`????


Idag va jag på feel good och träna. Testa på Pilates, shit skit svårt med andnigen. Fatta typ noll man skulle andas ut å sen in å samtidigt konsentrera sig på alla dessa rörelser.. ojoj. Men de va rätt kul faktiskt så tror jag ska köra på det ett tag nu..

MÅster ju bara säga hur mycket jag tycker om mitt jobb idag sluta ja igentligen kl 16:15 men gick hem vid tre taget. så skönt att kunna flexa ibland, men har ju sån otur att jag stänger imorn så får ju jobba till typ fem istället.
Är väl sånt man får stå ut med..

jaha tror jag ska lägga mig i sängen å läsa en bok idag faktiskt. Å det är verkligen nåt som inte brular hända. Har typ läst ut 3 böcker i hela mitt liv varav den sista va nu på min semester så jag är riktigt stålt...:) Är det nån som har nå tips om en bra spännande bok som man inte kan lägga ifrån sig???

Nej nu blir det lite Te å en bok i soffan sen kallar Sängen..:) ha de toppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0