kan bara le igen:)

vilken underbar helg måste jag säga... Efter en lång å pissig vecka så kom den underbara fredagen. :) blev en hemma kväll i soffan och gick å la mig rätt tidigt.
Lördagen är den bästa dagen denna vecka. Börja med att SOVA UT. åkte till sura tvätta hos in käre mor.:) underbart att kunna göra de. hatar tvättstugan. Sen blevd e film med tjejerna å tacos. Hela kvällen va samtals ämnet hur vi skulle kunna hitta tillbaka till varandra. Vi klura ut hur vi skulle kunna ta kontakt igen eller tjejerna klura. Blev ett sms:Hej hoppas allt är bra. kan jag ringa dig sen så vi får prata? (nåt i den stilen) Vi hann precis komma ut ur porten så ringde telefonen. Allt va nästan som vanligt men den på andra sidan luren va lite nervös. (stackar). Vi bestämmde för att vi skulle prata senare för han hade besök. HAn ringde igen. Fick lite svar på viss frågor som typ har jag gjort nå fel?? Nej inte allt fick jag höra, det får du inte tro. De ord man vill höra:) vi prata en rätt lång stund om hur de har blivit kom fram til att latt är ett missförstånd och båda ville att vi skulle kunna träffas och prata med varandra. Gissa om en stor sten föll från hjärtat. :) NU bara ler jag igen. Samtalet avslutades med att vi prata om vad båda hade gjort under veckorna som vi inte hört på. Sen sa han att vi kan väl ses i veckan om du har tid. :)

LIVET ÄR UNDERBART.

Ett stort tack till er tjejer som verkligen har hjälpt mig:)

Ha de toppen! de ska jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0