helg igen!

Dagarna går bra fort, man hänger ju inte med nästan.

Idag är det lördag. Har tvättat kollat på fotboll med Becca sen har jag faktikst varit ut på lite löp träning. Har nog slagit i huvudet. Fattar inte att jag kom på att jag skulle ut å springa lite. Sprang från mig, (Gideonsbergsgatan) till Rocklunda. sen körde jag lite backe å sen sprang jag tillbaka. Imorn blir det nog gymmet tror jag. Sen måste jag till jobbet å plömsa ner i vattnet och köra igenom mitt vatten pass till jobbet. 
Igår hade jag å Emelie en liten tjej kväll. Vi grilla här hos mig sen åkte vi å kolla på bio. blev p smällen. Den kan jag varmt rekomendera. Blev mycket skratt:)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag får bort allt svett. :)

trevlig helg sup och svälj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0