bestämmt mig!

Ständigt problem att lösa *suck*. När jag kom till jobbet i måndags kom Anna gåendes mot mig å sa att det är bastu i bassängen, de är så fuktigt att de rinner om fönstrerna och väggarna. Kännde på en gång att jag går hem. När jag öppna dörren höll jag på att då. Va som att gå in i ångbastu fast lite värre. 100% va luftfuktigheten på brukar i normala fall vara på 50%. tempraturen va på över 35 grader. Stora problem. Inte ens datorn fungera i bygget ingen telefon. Vi kämpa med det hela förmiddagen. Säger bara jävla åska och blixt. Ingenting går som det ska. Så nu har jag tänkt och till nästa höst blir det att sattsa på friskvård. Vill lägga det här med sjukvård på hyllan ett tag. Börjar tröttna på massa patienter som går vilse så man får börja lista ut vad dom hör till.... ursch.  Vill jobba med friksvård så att människor som är friska ska kunna fortsätta vara pigga och kunna ta hand om sin hälsa så dom slipper komma dit jag jobbar idag... Nu är det bestämmt. Tärna folkhögskola här kommer jag...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0